Subject: Hirve tn 25 kortermaja muudatusprojekt vol 2
From: "Maris Kuur" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Cc: "Tiina Vahur" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Aug 2024 16:16:43 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Tallinna Linnaplaneerimise Ametile on esitatud Hirve tn 25 kortermaja
muudatusprojekt.

Ehitusseadustiku § 11 sätestab ehitisele esitatavad nõuded, mis hõlmavad
ka ehitise tuleohutust. 07.04.2017 jõustunud siseministri määrus nr 17
“Ehitisele esitatavad tuleohutusnõuded ja nõuded tuletõrje veevarustusele“
sätestab ehitisele esitatavad tuleohutusnõuded.

Päästeseaduse § 5 lg 1 p 8 kohaselt on Päästeameti ülesandeks
ehitusseadustiku kohaselt esitatavale ehitus- või kasutusloa eelnõule
kooskõlastuse andmine või sellest keeldumine kümne päeva jooksul eelnõu
esitamise päevast arvates, kui ehitise suhtes on õigusaktiga kehtestatud
tuleohutusnõuded.

Eeltoodust tulenevalt palume Teie heakskiitu muudatusprojekti
tuleohutusnõuetele vastavuse osas hiljemalt 14.09.2024.

Muudatusprojekt on leitav siin:

http://ehitus.tallinn.ee/TPR_DOK/EP/EP211320/EP211320255282.asice

Lugupidamisega

Maris Kuur

menetleja

ehitusosakond

Vabaduse väljak 7, 15198 Tallinn

640 4271

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]